Marlilla on poikkeuksellisen pitkä historia suomalaisten rakastamien, herkullisten ja laadukkaiden mehujen valmistamisessa. Tänä päivänä Marli-brändiin liittyy vahvasti myös vastuullisuus nimenomaan konkreettisina tekoina.
Marli-logossa on aina ollut kyse suomalaisuudesta, marjoista, hedelmistä ja raikkaista mehuista. Tämä ei ole muuttunut. Uusi, päivitetty logomme on konstailematon ja selkeä. Ovaalimainen muoto viestii avoimuutta ja sympatiaa. Kirjasimella on jalat tukevasti maan kamaralla. Olemme vastuullisesti toimiva yritys, joka ei halua unohtaa myöskään elämän iloa. Katsomme luottavaisina kauas tulevaisuuteen.
Näin logomme on muuttunut vuosien varrella
Yhdistämme Marli-logoomme vihreän lehden ja brändilupauksen ”Luonnostaan hyvä”. Haluamme tällä viestiä brändin vastuullisuudesta ja siitä, että valitsemalla Marli-tuotteita jokaisella on mahdollisuus tehdä hyviä valintoja niin ympäristön, yhteiskunnan kuin itsensäkin kannalta.
Marli-brändi ammentaa inspiraationsa suoraan puhtaasta suomalaisesta luonnosta. Sen vuoksi brändin päävärit ovat vahvoja ja selkeitä – juuri sellaisia, millaisina me ne luonnossakin kohtaamme.